Facebook Adverteren uitbesteden
Meer sales, omzet en leads behalen met Facebook Ads? Op zoek naar een ervaren specialist die jou helpt meer resultaat met Facebook Ads te behalen?
Adverteren op Facebook is een ware rage geworden dankzij sterke marketing en het enorme aantal personen dat gebruik maakt van dit platform. Facebook wordt gemiddeld door 1,6 miljard personen gebruikt. Het aantal gebruikers van Instagram wordt geschat op ruim 1 miljard, waarvan een groot deel de app degelijks gebruikt. Logisch dus dat je je doelgroep daar ook kunt bereiken en overtuigen van uw product. Het adverteren op Facebook en Instagram geeft je omzet en zichtbaarheid een boost, mits je dit op de juiste manier aanpakt. Je kunt het zelf uitproberen of uitbesteden aan een ervaren Facebook Ads Specialist.
Virtual Creatives heeft meer dan 5 jaar ervaring met adverteren op Facebook en Instagram en is Facebook Marketing Partner.
Social media advertenties zet je in voor het volgende:
- het vergroten van je zichtbaarheid;
- awareness creeren voor je product of merk;
- nieuwe leads binnenhalen;
- meer verkopen realiseren.
Facebook Ads uitbesteden aan Virtual Creatives betekent:
- Werken met een Facebook Marketing Partner;
- Ervaren specialisten die jouw campagnes beheren;
- Een professionele aanpak;
- Maandelijks een uitgebreide rapportage met de resultaten van jouw campagnes en actiepunten voor de komende periode en
- Structureel high quality leads
Facebook Marketing partner
Het programma voor Facebook Marketing Partners is speciaal in het leven geroepen om de afstand tussen Social Media Marketing bureau’s en Facebook kleiner te maken.
Marketingpartners krijgen toegang tot extra ondersteuning, tools, trainingen, evenementen en de nieuwste mogelijkheden voor adverteerders.
INSTAGRAM ADVERTEREN
Adverteren op Facebook betekent doorgaans ook meteen adverteren op Instagram. Instagram is onderdeel van Facebook en daarom kun je via Facebook ook advertenties op Instagram plaatsen. Instagram is de plek voor bedrijven die zich op een jonge doelgroep richten. Op dit moment groeit Instagram zelfs harder dan Facebook. Tevens is adverteren op Instagram goedkoper.
SLIMME STRATEGIEËN
Facebook is niet te vergelijken met een zoekmachine als Google. Als je gaat adverteren op Facebook en Instagram dan gebruik je een heel andere strategie. De verwachtingen zijn dan ook anders. Zo heeft het geen zin om meteen voor dure producten of diensten te adverteren. Dit vergt een speciale aanpak.
Werken met virtual creatives ZIET ER ALS VOLGT UIT:
Stap 1: strategiegesprek
Hier bespreken we je doelen, budget, de aanpak en uiteraard de werkwijze.
stap 2: account audit
Heb je al Facebook Ads-account? Dan voeren wij graag eerst een account audit uit.
Stap 3: campagneplan
Na ons gesprek en de audit heb ik een goed beeld gekregen op welke werkzaamheden in het verschiet liggen. Ik stuur je een voorstel/campagneplan. Hierin staan alle afspraken en mijn voorstel voor een accountstructuur.
Stap 4: setup
Ga je akkoord met mijn voorstel, dan gaan we aan de slag. We beginnen met de setup. De campagnes worden gebouwd volgens campagneplan. De advertenties worden nog aan je voorgelegd voor ze online gaan.
Stap 5: Beheer
Staat het account helemaal strak? Dan gaan we de beheerfase in. Wekelijks analyseren we de resultaten van jouw campagnes en voeren optimalisaties door om de resultaten verder te verbeteren.
Stap 6: rapportage & analyse
Maandelijks sturen we jou een rapport met de prestaties van afgelopen maand. Hierin formuleren we ook actiepunten voor de komende maand. Tevens bespreken het resultaat ook telefonisch/via skype.
Waar je het uiteindelijk allemaal voor doet zijn de mooie resultaten die klanten behalen
- € 9.480 aan omzet uit een investering van € 615,71 binnen 2 weken
- 30% meer conversie tegen 40% lagere kosten
- Uniek bereik van 55.903 personen uit een investering van € 315,63
- € 0,45 per lead voor een 5 daagse Challenge
- € 0,55 per lead voor een e-book
- 300% groei klantenlijst binnen 1 maand
Klanten aan het woord
recensies
Wat heb je nodig om te starten?
Zorg ervoor dat het volgende al goed is ingericht voor je start met adverteren:
- Je bent bereid te investeren in je zichtbaarheid en groei
- Je bent bereid op een structurele basis advertenties in te zetten en snapt dat het tijd neemt om impact te maken
- Je bent bereid continu te investeren in je zichtbaarheid en het aantrekken van nieuwe leads
- Je advertentiebudget is minimaal € 300,- per maand
kosten Facebook adverteren uitbesteden?
- De kosten voor het adverteren (de klikken) worden rechtstreeks door Facebook gefactureerd zonder tussenkomst van Virtual Creatives.
- Op onze factuur komen alleen de arbeidskosten te staan.
- Aan de start van de campagne worden er opstartkosten in rekening gebracht.
- Onze diensten zijn maandelijks opzegbaar en beginnen bij € 450/p.m
- Marketing is geen one size fits all model, dus ieder voorstel is volledig gericht op het bereiken van jouw doelen. Tijdens ons strategiegesprek kunnen we jou een beter beeld geven van de nodige investering op basis van je doelen en de gekozen strategie.