Google- en/of Facebookaccount analyseren voor optimaal rendement
Adverteer jij al een tijd in Google en/of Facebook? Staat jouw Google- en/of Facebookaccount nog niet als een huis? Heb je geen idee of je goede resultaten behaalt? Stop met het schieten van losse flodders. Je haalt alleen het maximale uit Google Ads en Facebook Ads als jouw accounts goed zijn ingesteld.
Campagnes die scoren
Veel van de klanten van Virtual Creatives hebben jaren gebruikgemaakt van Google adverteren en/of Facebook Ads zonder te weten wat ze werkelijk aan het doen waren. Dat heeft hun veel geld gekost, terwijl online adverteren juist geld moet opleveren. Laat jouw account(s) analyseren dan zorgen wij ervoor dat jouw campagnes voortaan voldoen aan de gestelde kwaliteitseisen.
Het analyseren van jouw Google- en Facebook advertenties is een belangrijk onderdeel van online marketing. Een gedegen strategie en duidelijke doelstelling is een ‘must’ om jouw concurrenten een stap voor te zijn én te blijven. Wij weten als geen ander hoe jij optimaal rendement haalt uit jouw campagnes.
Van vele mkb-ondernemers, van advocatenkantoren tot webwinkels, hebben we de Google- en Facebookaccounts mogen analyseren. Deze ondernemers hebben daardoor niet alleen hun klantenbestand zien groeien, ook de omzet is enorm gestegen. Wil jij dit ook?
Wil je weten of jij goede resultaten behaalt met jouw huidige Google Ads en/of Facebook Ads? Laat je accounts eenmalig door mij analyseren. Je zal hier absoluut geen spijt van krijgen! Alle gegevens worden onder de loep genomen en de bevindingen, waaronder kansen en verbeterpunten, worden opgenomen in een rapport. Een adviesrapport speciaal voor jou op maat samengesteld. Dit is een waardevol dossier waarmee jij jouw campagnes zelf kunt optimaliseren.
Allereerst brengen we samen met jou in kaart wat jouw doelstellingen zijn. Wat wil je met de inzet de Advertenties bereiken?
Vervolgens wordt je Google- of Facebook Ads-account helemaal geanalyseerd uit. We gaan vooral op zoek naar verbeteringsmogelijkheden.
De verbeterpunten neem ik op in een uitgebreid adviesrapport. Je ontvangt dus geen geautomatiseerde quickscan, maar een analyse op maat.
Het resultaat en de actiepunten bespreken we via Skype, Zoom of telefonisch. Hier kun je al je vragen stellen.
In de meeste gevallen ontvang je het rapport binnen vier werkdagen.
Om een accountanalyse te kunnen uitvoeren, hebben we toegang nodig tot jouw Google- en/of Facebook Ads-account. Bij voorkeur ook jouw Google Analytics-account. Mocht je via Shopping campagnes hebben lopen, dan nemen we ook graag een kijkje jouw Google Merchant Center.
Verder willen we graag weten wat jouw huidige doelstellingen zijn en waar het account op wordt aangestuurd.
Uiteraard gaan we vertrouwelijk met jouw gegevens om. Er wordt niets gewijzigd. Na het uitvoeren van de analyse kun je toegang desgewenst direct intrekken.
Dit mag jij helemaal zelf bepalen. Vaak komen de onderwerp tijdens het gesprek vanzelf aan de orde.
Ja, dat doen we graag voor jou! In dat geval ontvang je een offerte voor de werkzaamheden.
Ja, dat is mogelijk! De adviezen en verbeterpunten die in het adviesrapport staan vermeld, kan jij zelf of jouw marketingbureau uitvoeren. Dat is helemaal oké.